Home      Prezentare      Servicii        Relatii publice      Productie publicitara      Portofoliu      Presa      Contact

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
SIMPOZIONUL
Urmareste o tema bine delimitata, din orice sfera, fie ea politica, economica, cu caracter social sau cultural. El reuneste specialisti in domeniu, care vor sti sa explice tehnic fenomenele ce se produc in cazurile respective, figuri marcante ale "practicantilor" lor, ce sunt prezenti in calitate de invitati speciali, presa, pentru promovarea evenimentului si explicarea lui publicului larg si beneficiarii directi pe latura respectiva de interes, care sunt de cele mai multe ori firme din aceeasi bransa ori tangentiale.


CONFERINTA DE PRESA
Are un puternic caracter comunicational, deoarece media invitata aici stie ca urmeaza a se face publice declaratii in premiera si mai mult decat atat, convocatorul este gata sa si raspunda intrebarilor discrete, unele mai mult, unele mai putin, ale jurnalistilor.


TARGUL

Targurile sunt concepute tot pentru a comunica, pentru a prezenta auditoriului noutatile. Ele sunt grupate pe domenii, pentru a evita amalgamul, dar si pentru a stimula bransele sa competitioneze. Astfel, cererea si oferta pot fluctua liber pe piata (cel putin teoretic), in astfel de targuri. Ce mai e nou in publicitate, ce mai este nou in constructii, sau ce noutati mai aduce lumea turistica, spre exemplu? Ele au un caracter plurivalent, dar si unul ludic, interactiv, vizitatorii beneficiind de oferte speciale, de reduceri, pentru ca ofertantul, la targuri, vinde la prima mana si in felul acesta, pretul este mai mic decat pe piata, iar invitatii au si posibilitatea de a alege. De aceea, se spune ca daca nu ai un stand la targul tau de profil, inseamna ca nu existi! Si de aceea suntem noi aici, ca sa va "construim" imagine si standuri frumoase. Targurile sunt preferatele presei.


CONGRESUL

Congresele reunesc de obicei participanti din mai multe tari, sunt cele mai costisitoare din punct de vedere al solicitarii. Este nevoie de o echipa solida de P.R. care sa fie capabila sa acopere un front de lucru de proportii considerabile. In primul rand, participantii nu au in comun decat obiectul principal de activitate sau tangentiale. Ei vorbesc limbi diferite (lucru pentru care este nevoie de traducere in casti, daca nu se convine asupra unei singure limbi de prezentare). Avand caracter international va fi nevoie de servicii complete de cazare si masa si mai ales de unele de 4**** sau 5 *****, pentru ca peste tot in lume, tinuta business presupune calitate si lux. Este timpul ca si romanii sa inteleaga acest lucru. Congresul comunica de obicei teze ce trebuie sustinute stiintific la un nivel inalt, el are de cele mai multe ori o eticheta dupa care se conduce. Sigur ca trebuie moderat de catre o persoana complexa (cu umor, o inalta tinuta intelectuala, dar si carisma). Din pacate, insa, presa le ocoleste tocmai datorita caracterului lor de comunicare restrans ca arie de acoperire; interesul masei nu este indreptat spre el si daca firma organizatoare nu este suficient de abila, presa poate ocoli congresul in favoarea unor stiri comune dar de mai larg interes.

TRAINING-UL
Cu ajutorul lui, marile corporatii isi specializeaza personalul. Angajatilor li se ofera posibilitatea ca, fara costuri, sa se perfectioneze in anumite domenii, folositoare muncii lor. Exista firme specializate care predau cursuri (de contabilitate, tehnici de negociere, dactilografie, etc) achitate de catre marile corporatii.


TEAM - BUILDING-UL
Este un fel de recreatie activa, ceea ce noi nu am facut niciodata la scoala. Presupunand si dezvoltand spiritul de echipa, tinerii angajati ai companiilor care se respecta, participa la diferite concursuri pe echipe, competitii special gandite, ce solicita in aceleasi timp si muschii, dar si forta mintii. Prin definitie, ele au menirea de a construi echipa, de a o fortifica, astfel incat angajatii sa se simta bine, unii in compania celorlalti. Firma noastra are o traditie in team-building si avem multe "retete sanatoase" pe care le putem "aplica" angajatilor dumneavoastra, ca ei sa fie fericiti si bine antrenati pentru ca munca lor sa va aduca venituri considerabile. Socializarea este cheia succesului intr-o companie. Cunoasterea caracterului fiecarui angajat ajuta la o mai buna comunicare si implicit rezultate mai bune in activitatea respectiva.

LANSAREA DE FIRMA / PRODUS
Oricine stie teoria: "sufletul comertului este reclama". Da, dar nu orice reclama, ci una bine cantarita, care sa tina seama corect de toti factorii importanti pentru afacerea dumneavoastra: target, buget, procentul de crestere sau scadere a vanzarilor din ultimul timp, profilul reclamei (de promovare sau de sustinere a produsului respectiv, etc) Cum va spuneam, firma, ca si produsele ei constituie de fapt, insasi afacerea dumneavoastra in care, fara indoiala ati investit bani si nervi. Si v-ar placea, nu-i asa, ca ea sa prospere in continuare? Pentru ca ea sa creasca, afacerea trebuie hranita, relansata, promovata din timp in timp. Adormirea ca si amortirea, inseamna declin. Noi va putem (re)lansa atat firma, cat si produsele ei.


COCKTAIL-UL

P.R. -ul in general, este un job interesant, prin multitudinea de fonduri si forme cu care lucram, insa cocktail-urile sunt de-a dreptul captivante. Atmosfera de sarbatoare pe care o transmit, reuseste de fiecare data sa ne transpuna si pe noi, organizatorii, in lumea luminilor calde, linistite, unde invitatii stau la un pahar de vorba.


PARTY-UL

Petrecerile corporate sunt adevarate pretexte de comunicare si socializare atat pentru angajatii firmelor, cat si pentru conducerile lor. De asemeni, multe dintre ele au si caracter de team building. Ele sunt mai mult decat un cock-tail; putem aduce trupe sau solisti, pe scene adevarate, cu jocuri de lumini si multa muzica, moderatori, clovni, face painters, putem aprinde focuri ce amintesc de tabere, putem starni ploi de artificii si tunuri de confetti, pe scurt, putem transpune visul in realitate.

Aproape nimic nu e prea mult, aproape nimic nu este imposibil pentru noi de organizat.

Incercati!

 




:: corporate       :: private       :: tematice

 

Home    |    Prezentare    |    Servicii    |    Relatii publice    |    Productie publicitara    |    Portofoliu    |    Presa    |    Contact
© 2007-2009 www.avangardegroup.ro   Toate drepturile rezervate.web design: www.avangardegroup.ro   web hosting: Web Hotel
 
Clubafaceri.ro