Home      Prezentare      Servicii        Relatii publice      Productie publicitara      Portofoliu      Presa      Contact

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
Relatiile publice vizeaza toate structurile comerciale si necomerciale, organizatii comerciale si politice, structuri de stat si publice.

Rolul relatiilor publice este de a planifica si implementa actiuni, pentru crearea si pastrarea bunavointei si intelegerii dintre o organizatie si mediul sau.

Mediul intern al organizatiei este reprezentat de angajatii sai care devin promotorii imaginii companiei in exterior, iar mediul extern al organizatiei este reprezentat de suporturile media, formatorii de opinii, furnizorii, colaboratorii financiari, clientii, publicul larg, consumatorii, cei care constituie opinia publica. Ambele medii au relatii bidirectionale, cu sens dublu, intre organizatie si publicul sau.

Construirea imaginii favorabile a unei marci, companii sau persoane, defineste PR.

Este mult mai usor sa-ti vinzi produsele, daca piata iti cunoaste oferta! Astfel, cu ajutorul relatiilor publice, publicitatea devine mai eficienta si mai economica. De cele mai multe ori, programul de relatii publice, poate contribui la succesul publicitatii.

Mesajul transmis are ca scop castigarea increderii si sinceritatii. Suporturile media folosite sunt: ziarele sau revistele specializate, newsletter-urile, targurile sau expozitiile, materiale audio si video cu scop educativ, seminariile sau workshop-urile.

Jobul relatiilor publice este de a schimba atitudini.
1. Atragerea simpatiei daca: compania este necunoscuta, produsele au o slaba performanta sau publicitatea este negativa.

2. Educarea publicului pentru acceptare, in situatiile in care exista prejudecati care provin din: educatie, familie, etnie, cultura

3. Tratarea indiferentei, prin provocarea interesului, in situatiile in care: oamenii sunt conservatori

4. Neglijenta fata de informare, poate fi operata cu mesaje tintite catre cei care au nevoi. Astfel, cunoasterea se transforma intr-un avantaj pentru consumatori
 

Avangarde PR Agency

- elaborarea si implementarea strategiilor de relatii publice
- planificare de media
- consultanta si organizare de evenimente (targuri, simpozioane, seminarii, conferinte de presa, lansari de firma sau produse, training-uri, team-building-uri, cocktail-uri)


:: corporate       :: private       :: tematice

 

Home    |    Prezentare    |    Servicii    |    Relatii publice    |    Productie publicitara    |    Portofoliu    |    Presa    |    Contact
© 2007-2009 www.avangardegroup.ro   Toate drepturile rezervate. web design: www.avangardegroup.ro   web hosting: Web Hotel
 
Clubafaceri.ro