Home      Prezentare      Servicii        Relatii publice      Productie publicitara      Portofoliu      Presa      Contact

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
Evenimentele tematice dau posibilitatea de a pune in valoare talentele individuale si de grup. Ele abordeaza subiecte care privesc interiorul si exteriorul grupului. Nici un om nu poate sa afirme ca nu si-a dorit vreodata sa traiasca scenarii din filme, momente de basm sau alte clipe imaginare. Aceste vise se pot transpune cu usurinta in memorabile petreceri tematice. Asadar, doar pentru o seara, veti capata o altfel de personalitate. Joaca oamenilor mari este deseori binevenita. Copilaria este cel mai dulce moment al vietii. Lipsita de griji, fara prea multe complicatii, construita din traznai si fapte iertate, este starea simtita de fiecare invitat. Obiectivul intalnirilor este comun, lasat la voia intamplarii doar .

Timpul alocat evenimentului este doar de cateva ore. Cei drept, astfel de evenimente cum ar fi petrecerile de Craciun sau de Paste, de Dragobete, de 8 Martie, de Halloween, bal mascat, Hawai in sufletul meu, Moulin Rouge, mon amour, in pijamale, wild west, travesty party, se intampla doar o data pe an si de aceea sunt asteptate cu nerabdare.

In practica, alegerea unei petreceri cu tematica este gandita in functie de cativa factori, precum : numarul de participanti, gradul de oficializare, procedurile organizatorice.

Evenimentele de proportii mari cu caracter oficial se concretizeaza in organizarea unor astfel de "momente copilaresti", solicitate de catre anumite locatii publice, care doresc sa ofere o paleta cat mai diversificata clientilor sai. Mediatizarea face ca evenimentul sa aiba greutate si, bineinteles, auditoriu. Evenimentele de proportii reduse cu caracter oficial se refera la petrecerile cu tematica comandate de companii, dar care se doresc si comunicate catre mass media. Evenimentele cu caracter mai putin oficial sunt cele organizate pentru companii sau persoane fizice, avand ca scop distractia. Ponderea numarului de participanti este proportionala cu dimensiunile actiunii. Se poate sa fie un grup format din maxim 10 persoane sau mii de oameni care sa solicite evenimentul. In acest caz, materialele de prezentare cu scop informativ se realizeaza pentru promovarea actiunilor dedicate cluburilor sau localurilor. Companiile care vor sa-si organizeze o petrecere interna apeleaza doar la invitatii trimise pe e-mail.

Pentru elaborarea strategiei , se vor stabili urmatoarele detalii :
- publicul vizat
- numarul de participanti
- momentul manifestarii
- durata actiunii
- locul desfasurarii
- mijloace tehnice necesare
-dotare sala
- continutul invitatiilor si mesajul dorit
- stabilirea si rezervarea locurilor de cazare, dupa caz
- bugetul propus

Publicitatea si promovarea evenimentului se poate face cu ajutorul unor afise, anunturi, invitatii, comunicate de presa sau alte materiale speciale. Amenajarea locului actiunii se face in functie de capacitatea salii si tipul de aranjament necesar : banchet sau receptie.

Totodata, se tine cont de fiecare detaliu, cum ar fi accesul in sala, prizele electrice, iluminatul, prize microfon, acustica, usi, grup sanitar, acces la telefon, scari, ascensoare, instalatii de ventilatie, parcare, accesul la mijloace de transport, spatii de expunere, aranjamente pentru decorarea spatiului si altele. Insa, cel mai important aspect il constituie decorarea locatiei care va trebui sa se potriveasca cu tematica evenimentului.

Dotarile necesare pentru petrecerile cu tematica pot fi : mesele si scaunele adecvate, echipament de sonorizare, microfoane, retroproiector, trepied, proiector pentru diapozitive, ecran, tabla, si altele specifice jocurilor si concursurilor din desfasurator. Materialele necesare sunt stabilite de la caz la caz, de la tema la tema. Acestea se stabilesc de comun acord cu solicitantul. Bugetul se stabileste in functie de necesar, tinandu-se cont de costurile pe care le implica convorbirile telefonice, faxurile si e-mail-urile trimise, chiria locatiei, chiria pentru dotarea salii, realizarea materialelor necesare, transport, mesele participantilor privind mancarea si bautura, multiplicarea materialelor cum ar fi pliante, mape de prezentare, casete, cd-uri, costurile echipei responsabile cu echipamentele de sonorizare, moderatori, traducatori, diverse
 



  :: corporate       :: private       :: tematice

 

Home    |    Prezentare    |    Servicii    |    Relatii publice    |    Productie publicitara    |    Portofoliu    |    Presa    |    Contact
© 2007-2009 www.avangardegroup.ro   Toate drepturile rezervate.web design: www.avangardegroup.ro   web hosting: Web Hotel
 
Clubafaceri.ro